Friday fun

Am inceput dimineata vazand imnul asta si m-am inveselit imediat.

Sursa

Acest articol a fost publicat în Criza și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Friday fun

  1. Danko zice:

    eu astazi am vizionat videoclipul… in lumea lui da e vesel… asa trebuie sa fie divertismentul… numai sa nu ajungem sa fim purtati de val de divertisment… in rest e dragut … si creativ… – poate treci si pe la mine pe blog sa-mi citesti articolele :D… bft!

  2. stoie zice:

    Din pacate e mai mult decat dragut, este destul de realist. Prezinta o Romanie incremenita in conflicte interne si care isi traieste dramele razand de ele.

Lasă un răspuns

