O mega-afacere pe timp de criza

Suparat ca prea multi clienti numai viziteaza, un mega-manager din Timisoara a hotarat sa introduca taxa de intrare de 1 leu pentru cei care intra in magazin.

Am fost si eu de nenumarate ori in trecere pe langa magazinul respectiv. Mizeria de pe geamuri si cea care se vede inauntru m-au impiedicat intodeauna sa il vizitez.

Spatiul este situat in zona centrala a Timisoarei, unde chiria pe mp este de 20-30 Euro. Nu imi explic cum ar putea magazinul respectiv rezista acolo daca ar plati chirie. Pare a fi un spatiu detinut de firma respectiva sau ceva gen chirie 1000 Ron/luna. Se vand in general obiecte fine de sticla, portelanuri, vase, vaze, artizanat, picturi.

Nu este insa sub nici un fel o galerie de arta. Dimpotriva. Si cand ajung sa te deranjeze potentialii clienti care iti viziteaza magazinul, nu mai sunt multe de spus.

Cred ca si Kotler ar putea sa ia niste lectii de la acest domn. Faptul ca un magazin trebuie sa fie curat nu e o conditie pentru succesul lui. Ceea ce conteaza este sa fii unic in lume cu cate o idiotenie. Si garantat vei avea clienti o gramada.

Gandindu-ma la asta mi-au venit cateva idei care va sugerez sa le urmati daca vreti sa fiti unici mondial si eventual sa aveti succes prin asta :

1. Lovitura de primire. Se da un sut in dos fiecarui client care a intrat in magazin. Dupa aceea i se da un scaun sa stea jos pana ii trece durerea. Va avea ocazia sa priveasca mai mult produsele.

2. Galeata de apa in cap la intrare. Dupa ce a intrat, fiecare client sa fie udat cu o galeata de 10 litri. Dupa care sa i se vanda prosoape de hartie. Asa se stimuleaza cifra de afaceri.

3. Aducerea trecatorilor de pe strada cu forta in magazin. Daca refuza sa cumpere ceva, sa le fie rupte hainele.

4. Polish-area podelelor astfel incat oricine intra sa cada, eventual sa isi si rupa vreun picior. Astefl stimulam vanzarea carjelor. Si percepem taxa de cazut.

Ma opresc aici, pentru ca nu mai pot de ras.

Aveti si un video cu domnul de mai sus.

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Criza, idiotenie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O mega-afacere pe timp de criza

  1. Alma Lluvia zice:

    Extrem de ieftin??
    Magazinul nu e ieftin daca vrei sa cumperi, este ieftin pentru mizeria care domneste acolo.
    Multimea de vizitatori care este inutila pentru comert?? Nu sunt o de vanzari, dar mi se revolta inteligenta cand aud asa ceva.
    Iti este o scarba sa intri acolo pentru ca e mizerie, praf, personalul e dezagreabil. Si in mod cert nu e o galerie de arta, dar omul asta se poarta de parca ti-ar face un favor ca te primeste la el in magazin…
    Ha ha ha… fericiti cei saraci cu duhul…

  2. stoie zice:

    Da, pentru el se pare ca favoarea costa in ziua de azi. Dar pentru el pretul e de 1 leu. Cam atat valoreaza si gandirea asta.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s