Maiestatea spectacolului

De vreo 6-7 ani imi doresc sa merg cu mama mea la un concert de-al lui Tudor Gheorghe, insa mereu s-a intamplat sa nu se poata din diverse motive.

Ultimii ani am vazut ca tot mai multi din marii artisti ce ii are Romania au inceput sa ne paraseasca. Si inlocuitorii lor nu ii vad inca. Mi-as dori ca pe aceia pe care ii mai are sa ii pot urmari cat mai am ce.

Urmatoarea arie m-a convins insa ca e neaparat necesar sa o duc la primul concert din Timisoara cu ariile acestea. Sa va minunati bine :

Acest articol a fost publicat în nostalgie, personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

