Nervi de supermarket

Ca agricultura noastra e praf am mai spus.

Ca terenurile sunt segmentate si oamenii nu se unesc sa il lucreze impreuna, punand mana de la mana sa isi cumpere cate un utilaj si sa isi faca viata mai usoara cred ca am mai spus de asemenea.

Ca in plina criza alimentara se poate profita de potentialul agricol al Romaniei scrie pe toate gardurile.

Dar cand vad intr-un supermarket ca cel mai ieftin ulei romanesc e 5.69 ron litrul iar cel mai ieftin ulei de masline e 7.79 Ron imi sare tandara.

Bocetele ca statul nu da suficiente subventii, ca a crescut pretul mondial sau ca a plouat cu pietre in Galaxia Andromeda nu ma intereseaza. Atata vreme cat turcii, tatarii, spaniolii sau ungurii pot produce, rafina si transporta pana aici uleiul de masline si sa il vanda doar cu 2 Ron/litru mai scump decat uleiul facut pe aici, cred ca nu mai e nimic de zis.

Acest articol a fost publicat în idiotenie, trist dar adevarat, Uite ca nu se poate!. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nervi de supermarket

  1. Critic zice:

    Eu n am mai zis: imi place cum scrii!

Lasă un răspuns

