Uitarea nu are leac

Am uitat sa credem in valorile noastre nationale. Stiu, va intrebati ” care or fi alea?”

Am uitat sa punem munca mai presus de smecherie. Ne uitam in jurul nostru cum tot felul de „baieti destepti” fac bani din tot felul de afaceri de cumetrie si restul se descurca greu cu bancile.

Am uitat ca mizeria nu se curata singura.

Am uitat ca avem o tara minunata, dincolo de toate neajunsurile ei umane.

Am uitat ca fondul nostru este bun, dar ne lasam manipulati prea usor.

Am uitat cum in urma cu 100-150 de ani construiam o tara in care strainii veneau si se tratau la bai, la mare sau o vizitau admirativ.

Am uitat ca Bucurestii au fost Micul Paris iar Timisoara Mica Viena. Acum le spunem Marea Miticie si Mica groapa din drum.

Am uitat ca scoala este cea care formeaza caractere, iar dascalii trebuie respectati.

Am uitat ca o valoare se creaza in timp, nu peste noapte.

Am uitat ca eleganta unei taceri este superioara unui pumn in plex.

Pentru toate cate ne-ati invatat iar noi le-am uitat, iertati-ne Maiestate!

Acest articol a fost publicat în nostalgie, personal, trist dar adevarat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Uitarea nu are leac

  1. Adriana... zice:

    Fara a subscrie in mod neaparat ultimului paragraf, subscriu uitarii noastre…

Lasă un răspuns

