Sa nu uiti draga. Democratia e reversibila.

Imi spunea privind cu tristete ploaia.

– „Romania nu se va schimba asa repede pe cat crezi tu.”

– „Nu stii nimic, am apucat-o pe drumul european si al NATO. Plus ca ultimii ani au adus cresteri economice mari si iesim cu totii din saracie.” I-am mai explicat cat de bine mi-a mers mie in ultimii 2 ani. Faceam scoala, castigam binisor, perspectivele erau foarte bune.

– „Te lasi inselat prea usor de aparente. Noi, romanii, avem un mod incomparabil de a ne pune piedica singuri. Eu voi emigra.”

Ar fi fost mai usor sa mut niste munti decat sa schimb acea hotarare. Acum o inteleg.

Drumul nostru democratic a inceput sa fie tot mai tare faultat. Fie de unii fie de ceilalti. Restauratia vine si democratia e sfasiata in aplauze tropotinde. Strigand sus si tare : „Traiasca democratia” ne aruncam cu pumnalele asupra legilor, rupand cu dintii paginile constitutiei si dand foc justitiei.

Abuzurile celor dinainte devin un simplu pretext pentru nebunia aceasta. Ingroziti, pana si reprezentantii marcanti ai coalitiei de groaza se ascund. Comunicarea grozaviilor se face de rudele sarace ale lor, pentru ca nimeni nu doreste asocierea cu marcarea in istorie a faptelor acestea.

Singurii dementi care calca pe legi sunt tinerii conducatori ai coalitiei. Nu isi dau seama ca sunt simpli executanti ai unor strategii care nu sunt in folosul lor. Vor fi aruncati si ei la groapa de gunoi a istoriei ca aceia care au initiat/reusit un puci.

Circul e frumos o vreme. Sangele care se scurge pe pereti este incitant si spectatorii se simt razbunati. Dar cand painea se va termina, pe cine va scoate in arena multimea infometata ? Sangele cui il vom admira? Mi-e teama de anii urmatori, pentru ca ce incepe intr-o baie de sange se va termina la fel….

Afara e arsita, ploaia nu a venit de mult. Si imi dau seama ca nu am stiut niciodata nimic.

Acest articol a fost publicat în idiotenie, opriti nebunia asta, trist dar adevarat, Uite ca nu se poate!. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

